Kontakt Kontakt

Centrum pomocy

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

222 952 555

Centrum Odbioru Pasażerów 24/7

Warszawa Okęcie - 22 300 18 62

Poznań Ławica - 61 610 02 46

Katowice Pyrzowice - 32 700 37 38

Gdańsk Rębiechowo - 58 727 03 03

Częste pytania i odpowiedzi

W zależności od zarezerwowanego sektora START Parking cena zawiera różne usługi, i tak:

Sektor EKO
Cena zawiera: postój auta oraz transport na i z lotniska (z wyjątkiem Gdańska) oraz ubezpieczenie od kradzieży do 30 tys. PLN.

Sektor PLUS
Cena zawiera: wszystko to co jest w sektorze EKO, a dodatkowo ubezpieczenie od kradzieży jest rozszerzone do 900 tys. PLN. Ponadto w Sektorach PLUS jako jedyni w Polsce obejmujemy Twój pojazd ubezpieczeniem od szkód parkingowych (lub tzw. przytarć), które na każdym parkingu od czasu do czasu się zdarzają

Sektor PREMIUM
Cena zawiera: to co w sektorze PLUS a dodatkowo i co ważne z punktu widzenia komfortu, w sektorze PREMIUM miejsca są zawsze zlokalizowane bliżej wjazdu na parking i są szersze od standardowych miejsc parkingowych, aby wysiadanie i parkowanie było bardziej komfortowe.

W przypadku rezerwacji innych parkingów, prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami na stronie i regulaminami poszczególnych parkingów, w celu dokładnego określenia zakresu oferty. Większość parkingów w cenie oferuje postój auta oraz transport na i z lotniska na parking.

Tak, ze względu na ograniczoną ilość miejsc na parkingach rezerwacja jest konieczna. Zdarza się, że Klienci, którzy nie posiadają rezerwacji, nie zostają przyjęci na parking.

Tak. Jeżeli podczas rezerwacji na stronie zaznaczyłeś pole "Chcę fakturę" i wypełniłeś dane to fakturę otrzymasz automatycznie w ciągu 3 dni od zaksięgowania płatności. Jeżeli mineło 3 dni a Ty wciąż nie otrzymałeś faktury to proszę sprawdź swoją skrzynkę SPAM. Jeżeli wciąż nie masz faktury napisz do nas emaila, to wyślemy ją jeszcze raz. Jeżeli natomiast płacisz na parkingu to przed płatnością należy podać NIP przed nabiciem paragonu na kasę fiskalną. Taki paragon jest uproszczoną formą faktury VAT do 450 zł. Powyżej tej kwoty paragon należy zostawić u pracownika na parkingu i wypełnić formularz z danymi do faktury.

Cena za jeden dzień postoju zmniejsza się wraz z wydłużaniem się czasu rezerwacji. Ilość aut nie decyduje o cenie.

Tak. Wszystkie START Parkingi są ogrodzona i monitorowane przez całą dobę za pomocą systemu telewizji przemysłowej. Dodatkowo jako jedyni w Polsce oferujemy na START Parkingach w sektorach PLUS i PREMIUM ubezpieczenie od szkód parkingowych (tzw. przytarć) oraz najwyższe w Polsce ubezpieczenie od kradzieży do 900.000 PLN.

W przypadku rezerwacji innych parkingów, prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami na stronie i regulaminami poszczególnych parkingów, w celu dokładnego określenia zakresu oferty. Większość parkingów w cenie oferuje postój auta oraz transport na i z lotniska na parking.

UWAGA!
Czasami ubezpieczenie od kradzieży oferują mniejsze przydomowe parkingi, ale warto zwrócić uwagę, czy taki parking ma odpowiedni system parkingowy, ponieważ bez odpowiednich zabezpieczeń typu: monitoring, system parkingowy itp. ubezpieczycielom łatwo odmówić wypłaty odszkodowania i w praktyce takie ubezpieczenie może nie działać.

Większość parkingów zapewnia pełne ubezpieczenie w cenie rezerwacji.

Takie incydenty zdarzają się rzadko, natomiast procedura jest prosta. Jeżeli zaparkowałeś na START parking w sektorach PLUS i PREMIUM, stan każdego auta jest skanowany i rejestrowany na wjeździe. Jeżeli zgłoszone uszkodzenie na parkingu nie zostało zarejestrowane przy wjeździe, a ma cechy tzw. szkody parkingowej (wyjaśnienie poniżej), to przed wyjazdem z parkingu, zgłaszasz szkodę na specjalnym formularzu i dokumentujesz uszkodzenie robiąc zdjęcia na terenie parkingu (tak aby na części zdjęć widoczny był START parking) i używając specjalnej podziałki, którą znajdziesz na każdym parkingu. Po przesłaniu zgłoszenia, w ciągu 30 dni otrzymujesz od nas potwierdzenie czy reklamacja została uznana.

Szkoda parkingowa musi spełniać następujące warunki:
- uszkodzona została powłoka lakieru pojazdu o minimalnej powierzchni wypełniającej okrąg o promieniu 2 cm;
- uszkodzenie jest zlokalizowane do linii okien pojazdu, w miejscu w którym inny użytkownik mógł podczas manewru parkowania uszkodzić zaparkowany pojazd;
- wartość uszkodzenia przekracza 100 PLN (np. wszystkie uszkodzenia lakieru, które można usunąć przy użyciu pasty polerskiej są uznawane za nieprzekraczające wartości 100 PLN);
Warto pamiętać, że Twój pojazd zostanie objęty ubezpieczeniem od tzw. szkód parkingowych tylko jeżeli w momencie wjazdu na parking będzie czysty. Niestety zabrudzony pojazd nie daje obsłudze START Parking możliwości oceny jego stanu na wjeździe, czego rezultatem może być odmowa wypłaty odszkodowania, zwłaszcza w przypadku mniejszych uszkodzeń, które mogły znajdować się pod wierzchnią warstwą zanieczyszczeń na pojeździe. Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie.

Transfer z lotniska na parking i z parkingu na lotnisko odbywa się przez całą dobę na większości Polskich lotnisk, z wyjątkiem Warszawa Okęcie, gdzie całodobowy transfer odbywa się z krótką przerwą techniczną w czasie kiedy lotnisko nie wykonuje żadnych operacji lotniczych. Transferów z parkingu na lotnisko nie wykonujemy w godzinach od 0:30 do 2:00 w nocy. Transfery z lotniska na parking są realizowane przez całą dobę, bez żadnej przerwy.

Jeżeli została wykupiona usługa przewozu osób, transfer organizowany jest przez dany parking. W przypadku, gdy parking znajduje się bardzo blisko terminala, transfer może nie być organizowany. Prosimy o zapoznanie się szczegółowo z ofertą danego parkingu.

Po odebraniu bagażu zadzwoń pod numer podany na bilecie parkingowym, zgłaszając swoją gotowość do transferu powrotnego. Jeśli zaparkowałeś na START Parking, możesz też sprawdzić gdzie znajduje się i za ile minut odbierze Cię się autobus START Parking, wchodząc na stronę www.startparking.pl/bus